www.bolf.lt

Reklamacija

Brokuotą ar užsakymo neatitinkančią prekę, dėl kurios teikiama reklamacija, būtina atsiųsti kartu su užpildyta reklamacijos forma.

Apie viską plačiau ir išsami instrukcija ČIA.
Jeigu siunčiate savo nuožiūra, siuntinį siųsti šiuo adresu:
IĮ "BOLF"
Liepu g. 11/5, Girioniu k.
LT-53103
Kauno r.
prirašyti www.bolf.lt

Reklamacijos forma PDF versija
Reklamacijos forma JPG versija

Jeigu neturite spausdintuvo, galima siųsti ranka surašytą formą, kurioje būtina nurodyti:
savo vartotojo vardą parduotuvėje ir užsakymo numerį
vardą, pavardę ir kontaktinio telefono Nr.
visą atgalinį adresą
sąskaitos Nr. ir kliento duomenis pavedimui atlikti
reklamacijos priežastis arba broko aprašymą


PREKĘ BŪTINA SIŲSTI GERAI SUPAKUOTA, KAD NESUGADINTŲ GABENANT

Pranešame, kad nepriimame išperkamuoju paštu siunčiamų siuntinių. Pinigus grąžiname į Kliento banko sąskaitą

Gavę siuntinį su anksčiau nurodytais priedais, reklamaciją išnagrinėsime per 14 dienų ir pranešime Jums apie jos rezultatus.

Jeigu kiltų kokių nors problemų, gavę siuntinį susisieksime su Jumis e. paštu arba telefonu.

Prekės klientams siunčiamos per DPD kurjerių tarnybą.

Norint pasiteirauti apie reklamaciją, prašome kreiptis į Keitimo, grąžinimo, reklamacijos skyrių, tel. Nr. +370 61366888.

pixel